S1, E1: Chef Roberta and Jochem van Gelder let kids enjoy good food. The young test panel enjoys it! From sprouts to fish, happy parents and kids! In Zoete Spruiten, children give their opinion about ingredients that most children don't like. Like chicory, Brussels sprouts, and fish. Jochem van Gelder passes on the unpolished opinion to chef Roberta Pagnier, who then looks for a solution. She cooks the dish differently and makes sure the presentation surprises the children. She also gives tips on how to make dishes safe for children. Today the kids are not crazy about chicory. Can Roberta convince them with her dish?