The Killer's Shopping List Episode 2
S1, E2: At the cathedral where Bo-yeon's slipper is found, Dae-sung finds key evidence; he also realizes that inside Kyung-ah's shopping bags hanging on her door are items sold at MS Mart, so he starts tracking the stalker through customers' shopping lists.