Every Day Fry-Day Episode 3
S1, E3: The majority of air fryer owners only use this mini convection oven for fries and bitterballen. That's a shame, because did you know that you can even cook en papillote in an air fryer? In this episode of Every day Fry-day, Danny Jansen demonstrates step-by-step how to cook en papillote in the air fryer. This is a pouch made of aluminum foil that contains everything. In this case: vegetables, potatoes, and fish. This allows you to quickly put a delicious dish on the table with the help of the air fryer. That should make for a nice treat! And the air fryer? From now on it will have a special place in your kitchen.