S1, E3: Vincent tries to reach a deal with the leader of the Albanian gang. But Alban, who hasn’t been kept in the loop, finds Mrs. Hermann and frees her. A chase ensues on the premises of the departmental council building in Meurthe-et-Moselle. They manage to escape, and Manon can finally go back to her husband. But no sooner are they reunited than a violent argument breaks out between them that leaves Mr. Hermann dead. Alban is forced to leave his fingerprints on the murder weapon.