Every Day a Little Death
S1, E12: The residents of Wisteria Lane finally learn Martha Huber's fate, and the truth has unexpected consequences for Susan. Meanwhile Bree finds her new beau, George (Tony Award-winning actor Roger Bart), getting a little too close for comfort. Lynette concocts an elaborate fib about Parker's health to get into a yoga class and Carlos returns, but his homecoming isn't quite what Gabrielle had in mind.