Everybody Wants to Rule the World
S5, E9: As the Authority proceeds with Lilith's plan, Eric plots his escape. Gran directs Sookie to a clue to her parents' murderer. Andy and Jason search for leads to the identities of the people behind the shifter killings. Alcide recalls his pack induction; Arlene gets caught in Terry and Patrick's crossfire; Steve gets a new pet.