Everything I Do, Nothing Seems to Turn Out Right
S10, E23: With Derek away, Meredith spends time with Amelia and finds out her true feelings about her time in Seattle. Bailey deals with the ramifications of her actions and Callie receives devastating news. Meanwhile, the residents panic after hearing that one of them will be fired.