Exes
S3, E15: When Nick has an awkward run-in with his ex, Caroline, Jessica tries to convince him he can still be friends with her, by introducing him to her former boyfriend, Berkley. Meanwhile, Coach uses Schmidt’s loft to impress a date, but things turn farcically disastrous when Schmidt arrives home with his own potential bedmate.