Love Storiyaan Faasley
S1, E5: Travelling from the USSR to Taliban-ruled Afghanistan, Dhanya, an Indian and Homayon, an Afghan, recount their journey of love and overcoming their different backgrounds, religions, and cultures to kindle a love that survives turbulent times.