Fake Plastic Snow
S1, E10: While everyone at Mode is celebrating Christmas, Betty is questioning her relationship with Walter and the feelings she has for Henry. Meanwhile, Daniel is sure of his love for Sofia, and Amanda, in order to get Betty's position, is planning a perfect Mode holiday party that fills the office with Styrofoam snow and holiday wishes.