Family Breakfast
S1, E6: Breakfast is usually quick, but for lazy days Francisco suggests a special sweet that takes time and dedication: French toast, well-browned, served with bananas caramelized in maple syrup and orange juice. There's also pancakes with lemon zest, sweet chocolate sauce and fresh raspberries. Or there's tropezienne: a giant brioche stuffed with velvety vanilla cream.