Gary's Mantrum at the Lake
S2, E5: Bitter rivals Dan and Jeff must work together to grab a key survival item; Darrin's injury slows his camp and puts his challenge at risk; when Dani refuses to trade assets, Gary plots to get the others to feed him, leading to an explosive standoff.