House of David Giants Awakened
S1, E6: Dark powers strengthen outside Saul’s kingdom as Israel’s enemies summon legendary warriors that were long deemed myth. A relationship at court complicates the lives of the heroes severely and Queen Ahinoam must take drastic actions to help the King.