Gladys
S1, E5: Laurie's resolve is put to the test in the wake of a brutal hate crime. After his latest initiatives to maintain the peace in Mapleton on fall short, Kevin turns down an outside offer to rid the town of its problems. Matt brings his pulpit to the street. Meg takes on a new role.