Goat Flu Warriors
S1, E6: Erik insists that he hasn’t caught the contagious Goat Flu that he in fact has caught... resulting in the whole Skool coming down with an illness that leaves them sneezing, bleating and craving vegetables. Someone has to bring back the cure: the spittle of a rare Albino Goat. Erik feels it should be his duty - but Ylva is chosen as the only healthy warrior left. Erik tags along on Ylva’s quest. His bleats and sneezes set off a small avalanche that annoys some Ice Trolls who start following Erik’s trail right back to Viking Skool!