Goodbye for Now
S1, E22: Susan makes a decision about Mike Delfino. Meanwhile Lynette takes steps to make sure Annabel (guest star Melinda McGraw) doesn't come between her and Tom, Bree comes to a realization about "buddy" George the pharmacist (guest star Roger Bart), and Carlos' legal problems take a turn for the worse.