Grand Re-Opening
S3, E1: The Cloud 9 employees rush to finish rebuilding the store in time for its grand reopening; Amy and Jonah confront their awkward kiss; Glenn discovers something about himself; Garrett avoids Jonah; Mateo worries about the voicemail he left for Jeff.