Hero Inside Great Gravity
S1, E3: Nick is excited at the prospect of becoming famous by superhero videos, and even crafts a hero costume for him and names him as Super Awesome Man; X summons gravity-controlling superhero, Gravity, to seize the comic book Lucky.