Guest: Joel Grey
S1, E3: Fozzie comes up with a new act – jokes on any subject – that he practices on everyone at the theatre, driving them nuts! The concept is simple: Toss him a subject and he’ll throw you a joke about it. But when he finally takes the stage, he faces the ultimate test of his skills when Statler and Waldorf shout out the word “amoeba.” Plus sketches, skits and Muppet-tastic madness, including guest star Joel Grey performing “Wilkommen” and showing Gonzo how to give ’em the old “Razzle Dazzle”; Rowlf the Dog appearing in Sherlock Holmes and the Case of the Disappearing Clues; and much more!