Gummies
S6, E5: Adam and Jessa begin shooting scenes for their film, but she questions his creative direction. In town to visit Hannah, her mother, Loreen, has a hard time accepting the next phase of her life. Marnie does a less-than-stellar job of being there for a grieving Ray.