Natsume's Book of Friends Heart-Colored Ticket
S1, E5: Natsume finds a train ticket among Reiko's belongings and meets a hairy yokai named Santo, who is waiting for Reiko at the station; Natsume learns more about Reiko's feelings when he gives Santo his name back.