Love Storiyaan Homecoming
S1, E3: Sunit and Farida, a spirited 75-year-old couple, embark on a heartfelt journey to their hometown in Bangladesh; a place where they first fell in love amidst the fervor of the Liberation Movement in 1971 before deciding to make India their home.