How to Be President
S1, E1: We look at the men and women who’ve run and, in some cases, won the Oval Office. We meet lawyers, war heroes and crooks, and discover which POTUS shut down a nuclear plant in meltdown and which was almost eaten. What is the real cost of the top job and why so far have they all been men?