How to Get Away with It
S1, E2: History is littered with criminals, con artists, frauds and fakes. We look at the most interesting from Adam Worth, the 19th century inspiration for Professor Moriarty, to a jewel thief named ‘Diamond’ Doris and a ‘Count’ who sold the Eiffel Tower to gullible buyers… twice.