How to Keep a Secret
S1, E3: Empires and lives have been won and lost over secrets kept and secrets revealed. We look at espionage; meeting spies from Delilah to Roald Dahl and along the way revealing the real model for James Bond. And we ask how many people can know a secret before it isn’t secret anymore?