Hyperloop
S2, E3: Virgin Hyperloop is a train that runs inside a steel tunnel; this vehicle floats along the track using magnetic levitation and glides at airline speeds for long distances due to ultra-low aerodynamic drag; it's fully autonomous and enclosed.