I Kissed a Girl
S3, E7: As the race for McKinley High President comes to an end, someone is caught trying to fix the results. Meanwhile, Coach Beiste gets up the nerve to challenge Sue Sylvester and things get complicated for Puck and Quinn. Musical performances include "Perfect", "I'm The Only One", "Girls Just Want To Have Fun", "Jolene", "I Kissed A Girl" and "Constant Craving".