I See Money
S1, E4: Rudy dangles a lucrative offer in front of Vincent; Longo restores order among Bobby's unhappy construction workers; Candy attracts unwanted attention; Paul questions his place at the Hi-Hat; Frankie hits a hot streak; Darlene gets a gift from Abby.