True Blood If You Love Me, Why Am I Dyin'?
S4, E3: Sookie makes a deal with Eric, and reconnects with Alcide; Bill punishes an errant vampire and counsels a guilt-ridden Jessica; Jason is cast as a reluctant savior; Tommy eyes a scam and alienates Sam; Marnie flexes her newfound powers; Pam delivers an ultimatum to Lafayette, Tara and Jesus; Eric spoils Sookie's faerie reunion.