I'll Never Forgive You
S1, E1: Minare Koda hears herself on the radio during her shift at Voyager, a soup curry restaurant. When she rushes over to MRS, Moiwayama Radio Station, to look for Kanetsugu Mato, the chief director, she's put on the spot to speak live on air.