Incommunicado
S3, E15: After a supernatural event takes the Witnesses by surprise, both Crane and Abbie are forced to work alongside their most hated foes yet. Meanwhile, Jenny and Joe struggle to salvage their relationship, as they continue to battle their own internal demons.