iSpy
S5, E14: Claire and Phil decide to spy on Luke and Manny as they’re hanging out with one of their more questionable friends. Meanwhile, Gloria is furious with Jay because she thinks he had a dream about another woman, but Jay misinterprets her anger for another offense he committed. And, Cam secretly uses Mitch as a scapegoat to get out of attending a party, while Haley tries to keep her photography exhibit a secret from her family.