Jackpot
S7, E8: The group falls short of their fundraising goal for Claudia Joy's garden; Gloria discovers Holly's hidden talent; Hector finds out about Gloria and Patrick; Michael unwittingly encourages Kat's daughter to switch from the Air Force to the Army.