Hero Inside Jewel of the Nile
S1, E4: After getting into a fight with Mike, Nick is kidnapped by Dirk O; Mike has to put aside differences and take up the identity of Super Awesome Man to save his friend from Dirk and his Hero Book, Mummy Girl.