Jimmy O. Yang: Good Deal
S1, E1: In his debut standup special, Good Deal, Jimmy will tell you all about his take on Asian representation, how he learned to speak English from rap videos, dating tall women, and pursuing his dreams only to disappoint his old school Chinese parents. From assimilation to representation, Jimmy O. Yang delivers an absolutely hilarious hour of comedy in Good Deal.