Just the Facts
S3, E4: A trip to the plastic surgeon's office provides Maura with an exciting glimpse into the future; Josh visits Rita, who is unusually upbeat; Leslie and Ali face a struggle with intimacy; Sarah seeks a distraction from personal problems.