Keaton
S3, E6: In an effort to reconnect with Cece, Jess throws a Halloween party at the loft. In an effort to change Schmidt’s sullen behavior, the loftmates resort to “catfishing” him by pretending to be his childhood idol – actor Michael Keaton. Then, Schmidt makes a decision that could change the loft forever.