Let Me Stand Next to Your Fire
S4, E4: Ghost Rider's thirst for vengeance results in an explosive confrontation with S.H.I.E.L.D.; Coulson and Mack must depend on an unlikely ally in their time of need; a familiar face helps Daisy stop the Watchdogs.