Love Is a Part of the Springtime of Youth / Love Makes Both Sides Crazy
S1, E2: Rock Lee has a crush on Sakura Haruno and mounts numerous love offenses toward his target, but Sakura manages to easily brush them off; Lee goes to slip a love letter into her shoebox, in hopes of getting closer to Sakura.