Madame Boo
S1, E3: Binny and Melchior find a living relative of his: his cousin Albert who lives in a senior citizen’s home. Binny realizes that Melchior isn’t the only ghost she can see! Margarita, the deceased wife of Melchior’s cousin, explains to Binny that the pocket watch has opened up the door to the spirit world for Binny. At the same time a mysterious lady shows up at the senior citizen home pretending that she is able to get in contact with the ghostworld ….