Madri e figli
S1, E5: Giuseppina's decision to collaborate enables Anna to attack members of the 'Ndrangheta clans and her tactics clash with those in the media; Maria Concetta takes matters into her own hands; Giuseppina faces a new challenge and Denise learns a secret.