Meet the New Boss
S1, E3: A mixed martial arts title bout is being planned at the local Kinaho Moon Casino, run by tribe leader Benjamin Longshadow and his son Alex. Huge profits are anticipated for Banshee investors, but the enterprise is threatened when the champion arrives and shows off his black-and-blue colors, angering Lucas and especially Siobahn. Will Lucas keep his mouth shut and allow the fight to go on as planned?