Merfolk on the End of the Pole
S1, E4: The trio stops off on the planet Odwarla, an ocean planet inhabited by merfolk for lunch. When Hatchi is reluctant to use his Smartbracelet, he and Ikku end up having to work off the cost of their meal, while Robby gets food poisoning.