Misery
S6, E20: Jess avoids her feelings for Nick by taking care of her dad in Portland, Ore.; while at a party with Reagan, Nick starts to worry they don't really know each other; Aly prepares to meet Winston's mom, who Winston reveals doesn't know they are cops.