Mo Honey, Mo Problems
S1, E5: Gary and Dan take on a swarm of killer bees to chase a big food win; fighting an injury, Matt is forced to adapt and chase small prey; Cheeny is on the brink; the challenge is upended as pairs are split, and new factions are formed.