Moment of Truth
S8, E21: The residents travel to San Francisco for the oral boards; sparks fly when Richard and Catherine (Debbie Allen) bump into each other at a hotel; Alex feels guilty about being away from the hospital when Tommy's health takes a turn for the worse.