More Hides Than Friends
S1, E4: Competitors battle for new resources in a grueling migration across punishing, elevated terrain; an injury puts Matt's challenge at risk; Waz unleashes a game-changing response to Jeff's cutthroat strategy; two survivalists exit the challenge.