Illusions Motion
S1, E3: In part 3 of the five-part series, Prof. Shapiro shows us that the brain is challenged to process some stimuli from the eyes and sometimes "guesses" what you are seeing. Join him as he takes us through visual perception challenges like the "Curveball Illusion". Has he thrown you for a loop yet?