Mr Baleu's secret
S1, E3: Mr Baleu is the most severe teacher at school. One day, Manos exchanges by accident their two bags. When Like opens the teacher's bag, Manos and himself discover a camera and a mysterious superhero outfit. Like introduces a Top 5 of the super powers he dreams of. Mr Baleu first appearance and introduction.