My Kryptonite Is Named Rasmus Bjerg
S2, E1: The comedians are immediately thrown into an unexpected challenge when last year's finalist, Rasmus Botoft, shows up to join the fun; Botoft catches Jan Elhøj off guard with a conversation about shopping naked.